top of page

Mei Bookhaul

Mei is de eerste maand van dit jaar dat ik weer te veel boeken heb gekocht. Ik las Mistborn Era 1 uit en kon niet wachten om verder te gaan met de tweede era, bestaande uit The Alloy of Law, Shadows of Self en Bands of Mourning. The Alloy of Law had ik voor m'n verjaardag al van mijn vriend gekregen, maar aangezien ik die binnen een dag heb uitgelezen... Ik heb maar meteen deel twee en drie gekocht. En dan is het wachten tot deel vier uitkomt... Ooit.Op het moment wordt ie verwacht in 2021, maar het is even afwachten of dit ook echt gebeurd.

Verder kocht ik The City We Became van NK Jemisin, een adult fantasy boek dat zich afspeelt in New York City. Ik heb er goede dingen over gehoord, maar ik ben heel benieuwd wat ik er van vind. NK Jemisin is wel een zeer bekende auteur en ik verwacht misschien iets te veel van het boek. En van de andere serie van haar die ik hier heb staan...


Verder kocht ik Foundryside van Robert Jackson Bennett, een adult fantasy boek waar ik al maanden op mijn lijstje had staan, en twee boeken van Mark Lawrence: Prince of Thorns, die me aangeraden werd door Jay Kristoff, en The Girl and The Stars, zijn nieuwste boek dat zich afspeelt in dezelfde wereld als Book of the Ancestor (Red Sister, Grey Sister en Holy Sister). Hoewel ik die boeken ook nog niet heb gelezen... (oh we gaan de verkeerde kant op met boeken kopen van auteurs die ik nog totaal niet ken) heb ik er wel vertrouwen in dat het een serie gaat zijn waar ik van hou.

0 comments
bottom of page